Regn & rusk!

Ja, vilket jäkla busväder det har varit idag alltså! Uscha, regn och typ storm, ingen vidare bra kombination säger jag bara.. Sprang ett par ärenden på stan och sen bestämde jag träff med min sötmos Delphine! Vi satte oss och käkade middag på ett mysigt café vid NK, kommer dock ej ihåg vad det hette men det var supermysigt och varmt framför allt! Vi bestämde oss för att spontant bara gå på bio och valde att se filmen "Lyckan, kärleken och meningen med livet". Så, vi väntade in Isabel och sen gick vi vidare till biografen Sergels. Bion var superbra! Herregud, har aldrig sett en sån film som ger en sån smak på livet som denna. Jag rekommenderar den starkt till alla! Jättefin film på alla möjliga sätt. Huvudrollen hade den bedårande Julia Roberts. Filmen är baserad på Elizabeth Gilberts storsäljande bok ”Kärleken, lyckan och meningen med livet”. Så, lyssna på mig nu och ta er tid till er, för att gå och se denna film. Jag lovar er, ni kommer inte att bli besvikna! (Om ni blir det så är ni ju konstiga.)

Ja, snart ska jag ta mig en lång och välbehövd (framför allt varm) dusch pga vädret, sen ska jag faktiskt sova tror jag, eller vila iallafall, är grymt trött efter bion. Morgondagen bjuder på fika med trevligt umgänge, inte vilket umgänge som helst utan Calle flygare gänget, woho :) Hihi, det skall bli skoj. Trevligtrevligt, kul att träffa alla igen tycker jag även fast alla inte kan komma, men de flesta iallafall.



Ja, man fick sig ju en och annan tankeställare av filmen. Man måste ta för sig utav livet, ta för sig utav det man vill ha. Så är det, den grymma sanningen. Ta plats liksom. :) Absolut! Nu kör vi!
Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0