Regn och sjuk

Uscha vilken dag! Det är helst såna här dagar man skippar, försökte sova hela dagen men det gick inte liksom.. Försökte faktiskt! Vaknade första gången halv 7 imorse pga hostanfall, sen vid 10 och då kunde jag verkligen inte somna mo men jag låg ändå i sängen till 14 så jag slumrade ju till några gånger under den tiden iallafall.. Så hade jag två väldigt givande samtal med både Mia och Marie, najs. Kul att ni ringer :) Hihi. Jag vill bara ha över en väninna hit, 1 kilo choklad, en superbra film och två dunkar vin! Gud vad bra det skulle vara då. Man skulle ju glömma att man faktiskt var sjuk ju! Så är det.. Och ut, ut går jag då inte!!!!! Det regnar och är kallt, nej tack. Sitter så bra här inne i värmen!


Snart dags för te! Bild hämtad från Google.

Måste försöka kurera mig tills morgondagen då det är dags för filminspelning men tror inte jag kommer att lyckas.
Men därför är jag hemma och vilar hela dagen idag. Måste väl känna mig lite bättre tycker jag ju imorgon eftersom jag inte har gjort något direkt ansträngande liksom. Har fått massor av olika kureringstips så nu skall jag bara verkställa alla också! Najs.

Dagen bjuder på kureringskurer och manusläsning!
Puss

Kommentarer
Postat av: Marie

Krya på dig!:)

2010-10-24 @ 20:34:57
URL: http://sannamarieagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0