Nyttigt!

Ja, framöver kommer mitt liv att bestå av nyttigheter! Det är ju helt absurt att man ska gå och stoppa i sig en massa godsaker hela tiden, why man? Alltså, vi människor klarar oss utan sånt, istället kan vi kompensera upp det socker vi behöver från till exempel frukt som jag nu gör i mitt fall. Det funkar alldeles utmärkt. Köpte satsumas idag och nu är de helt perfekta, jättesura :) Det är jättegott, hihi, plus att man äter något sött men inte får någon ångest av att det är godis. Fiffigt Karin!!

Dagen för övrigt (som jag skrev i tidigare inlägg) har varit helt kanonbra :) Vädret har varit helt fantastiskt fast dock väldigt kallt. Hade på mig 2 tjocka tröjor, 1 t-shirt och 1 linne. Under mina supertajta jeans fick jag på mig ett par strumbyxor och långkalsonger, fatta dragkamp det var imorse - haha! Helt galet. Anyway! Jag och Isabel möttes vid plattan och så for vi och köpte min dunderfina klänning, sen tog vi de nya spårvagnarna (som konstruerades till Kronprinsessan Victorias bröllop) ner till Djurgården! Där snackade vi om allt mellan himmel och jord och tog en massa fina bilder! Tack för en trevlig eftermiddag Isa! Här nedan får ni ett litet smakprov av den fina miljön ute i Djurgården!



Nu skall jag sova! Upp rätt så tidigt imorgon, 07.30, för att ta mig min dagliga morgonjogg :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0