Nämen jisses!

Nu har jag verkligen INTE skrivit på länge, haft för mycket att göra verkar det som!! Det som har hänt nu senast och som har varit som svårast är nog att kursen jag gått på Calle Flygare tyvärr är över.. :( Det är en kurs som jag verkligen rekommenderar starkt till er alla som funderar att gå den! Jag har lärt mig så otroligt mycket och har fått ny fräsch erfarenhet av att stå framför kameran. Även de kortfilmer vi har spelat in, vi hann spela in tre stycken, och det är verkligen något jag vill göra om!! Jättekul är det, fantastiskt! Man känner sig som en uppdaterad person, man är fortfarande samma gamla Karin men jag känner mig mer säker, både i mig själv och framför kameran! Jättehärlig känsla! En känsla som jag kommer att hålla fast vid, hårt och länge. Så länge det går, så länge jag minns hur det känns och ja, det kommer jag minnas hela livet!


Café Opera med tjejorna! <3

Idag träffade jag min kära skådespelar-kollega Isabel över en lunch inne i City. Vi hade mycket att prata om, oja! Jag åt en jättegod pastasallad med kalkon, majs, keso, avokado och sallad, naminaminami! Och pricket över i:et var ju såklart den färskpressade apelsinjuicen! Oj så gott.

Morgondagen bjuder på ett stycke häst! Dock ej så som det låter, uäk .. Skall iväg till Strömsholm på tävlingar inom Elithoppning! Skall bli kul att se! Saknar hästar i mitt liv.. :( Ska dit med Anneli. Mitt tåg åker till Enköping 8,07 imorgon bitti så jag borde verkligen gå och sova nu!

G'night people! <3

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!:) De var så lite så. Gick du den där som är två år eller en sån där kurs bara som är kort tid ? Och var de svårt eller lätt att komma in ¨på kursen/utbildningen?:)

2010-10-09 @ 15:44:11
URL: http://sannamarieagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0