Måndag och en ny vecka!

Ja, nu har jag bestämt mig! Nu är det slut på alla möjliga sötsaker, istället blir det frukt och mer träning! Herregud, kan inte fortsätta som jag gjort nu. Hoho, men det är så lätt att när man är på stan att man går och tar en fika och snackar, men nej fyfan, nu är det slut med fika också! Så, framöver så är det endast frukt som lockar mig, och fan för er ni som försöker få mig att äta något sött!!

Idag har jag hunnit med en massa saker :) Är nöjd över dagen, väldigt fin dag och har i princip varit ute hela långa dagen! Solen har varit framme hela tiden och i solens strålar var det ungefär 20 grader, men sen i skuggan så brr, var det ca 6-7 grader.. Plus att det blåste, så det gjorde ju liksom inte saken bättre. Jag tog mig en liten tripp ensam till Saltsjöbaden med pendeltåget från min station här nere, Järla station. Mycket fina bilder fick jag, me like alot :) Sedan var jag och strosade på stan lite. På eftermiddagen träffade jag Linn och Linns Luis och Isabel. Vi åt lite och pratade, mycket trevligt :) Och gud vad Luis är duktig på att rita! Helt otroligt bra. Funderar nästan på ifall han ska få göra en fin tavla åt mig, why not liksom. Idag känner jag att mitt leende har strålat ikapp med den vackra och varma höstsolen :)


Saltsjöbaden imorse! Gud så vackert det var..

Imorgon skall jag ut och JOGGA. GAH, har varit så mycket sjuk på sistone så har tagit en lång break men nu orkar jag fan inte ta pauser längre, känner att jag har lite ont i svalget men vafan, nu ska jag träna vare sig min hals vill det eller inte. Punkt slut. Och alla ni som känner mig väl, vet att jag är rätt så envis så nu kommer jag träna tills min hals blöder! Haha, kanske inte ordagrant då men, jag kommer träna x10000! Så det så, ingen kan stoppa mig! Sen vet jag inte vad jag ska göra imorgon, vädret kommer att vara likadant tror jag, fast lite moln kommer det dock vara men det spelar väl ingen större roll.. Får se vad dagen bjuder på helt enkelt :) Kvällen kommer jag spendera på Djurgården iallafall med släkten!

Idag åt jag min sista hallonpaj!

Puss på er, nu skall jag sova!
Saknar mina nära & kära

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Nu har första snön fallit :/

2010-10-12 @ 22:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0