Lördag!

Ja, en underbart fin morgon det var imorse. Vaknade klockan åtta men märkte att jag hade sån otrolig huvudvärk och halsont så då tyckte jag att det inte var någon vidare idé att fara ut och jogga.. Så jag lade mig i sängen igen och sov i två timmar till. Härligt med lite sovmorgon :) Tog mig en lång och varm dusch innan jag gick ner och åt min nyttiga frulle! Nu sitter jag vid datorn och försöker plugga men vafan, alla skriver på chatten så man kan ju nästan inte ens koncentrera sig, haha! Ska skriva rent fyra stycken monologer på Word, och ja, det går ju som sagt sådär.



Senare idag skall jag iväg till Kerstin som fyller år idag :) Blir väl lite tilltugg och champis osv, najsnajs. Innan skall jag iväg till Nacka forum för att fixa lite grejjs, kanske går till Sickla och kollar på den där finfina kappan som jag sett där, så otroligt fin och jag vill verkligen ha den men den kostar rätt så mycket.. Men det är ju inga problems.. :) Hihi! Har lust att åka in till City för att bara strosa omkring inne på NK... Ja, det hinner jag ju förstås fortfarande, jag kanske tar mig en tur dit!

Skall förstås också ladda upp alla fina höstbilder jag har tagit på sistone.. :) Tror jag gör det nu på direkten!
Ha en fin lördag alla, saknar mina nära & kära <3
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0