Lång dag!

Huhu vilken jäkla dag! Vaknade klockan 6, började fixa direkt. Kollade inte direkt ut genom fönstret när jag vaknade men väl när jag kollade så såg jag typ ingenting, bara vitt... Snökaoset imorse gjorde tyvärr inte dagen lättare. Jag har tyvärr inte, än så länge, någon mössa eller vantar här (de är för tillfället i Enköping) så imorse när jag gick ut så fick jag komma på en nödlösning... Jag virade runt mig vita halsduk runt huvudet och halsen, haha....såg ju inte riktigt klok ut men det hindrade mitt hår från att bli förstört! Så det var ju något positivt med det och dessutom så bryr jag mig inte desto mer heller eftersom ingen känner mig här i storstan! hehe. Jag var på en casting både igår och idag, hoppas det går vägen! Nästa vecka kommer jag att spela in en kortfilm iallafall, det skall bli jättekul :)

Idag så fotade Anna mig, huhu. Jag tog tunnelbanan till Liljeholmen där vi gick till en park vid vattnet. Där stod jag i +2 grader i klänning, strumpisar och högklackat, men liksom: allt för konsten! Hoppas det blev bra foton för jag frös grymt mycket.. Naturen runtom var iallafall fin! Ingen skymt av snö fast snökaoset på morgonen, wierd.
Kvällen bjöd på trevlig umgänge och goood mat! Isabel bjöd oss från Calle flygare över på lite mat och efterrätt, gud så gott allt var! Orkade inte stanna längre eftersom jag är så förkyld..


Filminspelning 5 oktober, filmade i 12 timmar..

Imorgon skall jag ta tåget till Enköping och hämta alla mina vinterkläder från Anneli som Åsa förde dit förra helgen! :) Ååh, min varma dunjacka <3

Nu: Soooova!
Puss<3

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Din röda fina dunjacka, det är så du! :)

2010-10-23 @ 10:38:16
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0