Hör och häpna!

Vilken otroligt lugn dag jag har haft idag :) Så skönt att bara liksom, få vara utan en massa måsten ändå. Jag börjar bli van vid att ta det lugnt nu, jag har saknat den förmågan i hela mitt liv men nu kan jag till och med bara sitta ner och läsa en tidning utan att stressa iväg till något annat. Det är rätt så skönt faktiskt, att bara vara!

Har faktiskt inte gjort så mycket idag, pluggat mina monologer och ringt runt på lite jobb. Träffade min underbara vän och kollega Linn på stan över en fika. Det var jättemysigt att ses igen! Längtar verkligen tillbaka till första dagen då jag började Calle flygare, och önskar bara att jag får leva om de 6 veckorna för det var så otroligt roliga och lärorika, både lärdom och minnen för livet! Ångrar mig inte en sekund över att jag började kursen, inte alls.


Modell & artist på en hårshow i Rosvik i somras!

Imorgon skall jag träffa min kära sötmos Delphine! Vi ska springa lite ärenden och förmodligen ta en fika på stan!
Det ser jag fram emot eftersom jag inte har sett henne på typ nästan en hel vecka, oh .. :(

Nu skall jag fixa mig en till kopp te och fortsätta läsa mina monologer!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0