Hoppsansa!

Internet har tyvärr lagt av helt där vart jag bor så ja, därför har jag inte kunnat uppdatera bloggen sen i onsdags.. Men det är ju lugnt ändå, hihi. Igår så var jag med Isabel efter min joggingrunda. Vi var på stan och kollade i olika affärer. Eftersom det var såå otroligt kallt igår så gick vi till ett café och köpte en kopp te. Vi satt och pratade jättelänge, verkligen trevligt! Sen så gick vi till biblioteket, det som vi egentligen kom in till stan för att göra, haha! Jag lånade ett x-antal böcker, tungt var det! Och ja, nu har jag nog hittat den rätta texten som jag kan börja jobba med! :) Vad kul! Jag bjöd hem Isabel igår kväll på lite middag och sen så satt vi och kollade texter, tack gumman för att du hjälpte mig att hitta några monologer!

Idag så var jag på två långa joggingrundor! Det var så otroligt friskt väder, klarblå himmel och solsken! På morgonen var den ungefär +2 grader och +7 grader i solen.. :) Plus de otroliga höstvindarna, typ storm.. Haha. Löven blåser omkring en när man går längs gatan, rätt så häftigt..

Nu sitter jag hos Isabel :) Vi har ätit lite tacos och nu sitter vi och pratar.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Puss :)

2010-10-15 @ 22:54:29
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0