Heldag på Skansen!

Ja, faktiskt :) Nog för att jag var där för några veckor sen med Marie men hallå, det spelar ju ingen roll alls! Var där med släkt och släktens vänner, det var riktigt skoj och man hade gott sällskap med sig som gjorde dagen ännu roligare! Har varit både spanska, engelska och svenska för mig idag då, ja det funkar bra, jättebra :) haha.
Vi for vid 11 imorse, kom hem vid 18-tiden, alltså en heldag på Skansen! Det händer faktiskt inte så ofta att man är på Skansen så idag var jag väldigt aktiv med min kamera :) Fick fina höstbilder och även underbart vackra bilder på de gamla husen som jag bara ääälskar att se! :)



Jag fick mig även två nya vänner idag på Skansen!

Morgondagen bjuder på en massa skoj! Skall bara orka att genomföra allt dock, blir mycket pratande i mobilen, den kommer typ sprängas pga överhettning, but, it's okay! ;)

Cya friends! Miss you all <3

Kommentarer
Postat av: Marie

De ska jag absolut göra, men först skaffa körkort och tjäna ihop lite pengar.. :) Sen ska jag börja kolla lite bättre, och även boenden åså, bor ju som en bra bit från stockholm. Lycka till på teater grejset du ska börja.

2010-10-11 @ 00:53:26
URL: http://sannamarieagren.blogg.se/
Postat av: Beatrice

dig med! <3

2010-10-11 @ 21:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0