Halloween!

Ja, det var halloweenfirande för hela slanten igår, hihi vad det var kul! Vi var de flesta från Calle flygare, sen tre nykomlingar, hihi, inte var det då dålig fest iallafall nej då, det var ju öös! :) Vi var först på middag hos min sötmos Delphine som var såå duktig på att fixa maten, och jag fixade faktiskt en sallad, woho ;) Kvällen till ära så var jag dödens ängel, passande eller hur.. Haha. Kunde inte komma på något annat som var läskigt och både något fint, så ja, det blev dödens ängel. Hade svart klänning, svarta vingar och svart gloria. Sen intog vi några nattklubbar. Hihii. Bilder från kvällen kommer senare idag för nu hinner jag inte ladda in dem, har så otroligt mycket att göra så vet egentligen inte vart jag ska börja. Ska nog börja dagen med en fruktansvärt god och nyttig frukost, javisst!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0