Filminspelning!

Åh gud vilken dag det har varit idag! Filminspelning heeela långa dagen! Började klockan 10.00, avslutade kvällen och filmningen klockan 22.00. Vad tur att de från Medieinstitutet kunde ställa upp och filma vår kortfilm Papercut annars hade allt blivit kaos och så hade inte varken ljud, ljus eller kvalité blivit bra om vi själva hade gjort det. Teamet vi hade var så nogranna.. Jättekul faktiskt! Att de var det. Därför gick dagen så långsamt. Vissa scener var väldigt svåra att genomföra psykiskt och man behövde rätt så mycket koncentration osv inför vissa scener så det tog ju tid, verkligen. Men jag tyckte vi fixade det galant :) Tack till HELA teamet och mina underbara kompanjoner och medspelare, det har varit en helt underbar dag idag som jag sent kommer att glömma!

Det är det enda jag har gjort idag, och det har verkligen tagit på krafterna eftersom jag inte alls sov mycket natten innan. tyvärr. Så nu är jag totalt slut och ska slänga mig i sängen. Imorgon sista dagen på Calle Flygare.. Usch. Vad hemskt :( Kommer bli en jobbig och tung dag, samtidigt en dag som man alltid kommer ha med sig i sitt bagage, hela dessa 6 veckor kommer man ha nära sitt hjärta hela livet!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0