Filminspelning!

Filminspelning hela långa dagen! Ja det kändes verkligen lång idag. Det var jättekul och riktigt trevliga människor man fick lära känna också, najs! Det var verkligen kul, och väldigt krävande från min sida eftersom jag är sjuk men jag kämpade verkligen på och de verkade iallafall nöjda över min insats, jag var däremot mindre nöjd. Men så är livet, man är ju aldrig nöjd!! :) På onsdag skall vi fortsätta med inspelningen.

Foto: Anna Aava  Sthlm 22 oktober 2010
Foto: Anna Aava. Sthlm 22/10 2010

Woho, mina förkylningskurer hjälpte! Tack alla ni som gav mig olika tips och råd :)) Jag är mycket bättre i förkylningen. Fortfarande snuvig och hosta men, jag mår bättre! Vågen seriöst! Ska ägna min lediga tid nu åt att kurera mig och att läsa monologerna så att de sitter som sten tills nästa vecka!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0