Crazy!

Hade en så otroligt rolig och trevlig kväll igår!! :) Min släkting Kerstin fyllde år så vi samlades hos henne, drack lite vin och åt gott. Massor med ost och kex, nami nami nami, me like alot! Mycket folk var det där, vissa som man inte kände så bra men alla var ändå så öppna och trevliga så det var vilda diskussioner där! Hehe trevligt :)
Senare for vi ett gäng iväg ut och gjorde Stockholm osäkert! Vi for till rockbaren Anchor, mysigt ställe men gud så otroligt jävla mycket folk. Det var ändå jättekul där! :) Kom hem 06,00 och så, ja.. Haha, galet galet. Sov ungefär 4 timmar eftersom jag vaknade vid 10 tiden och så kunde jag inte somna om. Så, har suttit och pluggat texter och tagit mig en liten joggingtur. Snart ska jag äta lite och sen ska vi fara vidare till Djurgården tror jag!



Vädret är superskönt! Blå himmel och sol! Det var lite kallt dock, men nu är det +6 grader ute. Imorse var det dock kallare. Inatt när jag kom hem så var det -5 grader, fyfan! Det är såå otroligt fint ute med de vackra träden och dess löv som är helt orange, gula och röda.. :) I love it! Bilden här ovan är så otroligt vacker..

Nu skall jag äta lite lunch :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0