Chill out!

Har varit en rätt så lugn dag idag.. Gick några ärenden efter frukosten, sen gjorde jag lite annat. Träffade Delphine och Isabel på stan. Vi är på jakt efter utstyrsel till Halloween och ja, nu har jag då ingen aning om vad jag ska klä ut mig till... Uscha! Vad jobbigt. Får tänka efter nu noga vad jag vill vara. Vi ska några till Delphine på fredag. Lite middag och ngt gott att dricka! Och trevligt sällskap såklart. :) Det skall bli kul, ser fram emot det.


<3

Ja, imorse när jag vaknade kände jag mig rätt så trött. Sov jättedåligt inatt, drömde en massa mardrömmar och har inte alls sovit mycket. Men jag kände mig iallafall frisk när jag vaknade, men efter att jag vart på stan och sprungit idag så känner jag mig dålig och hängig igen.. Blä! Jag hatar seriöst att vara sjuk :(

Imorgon: Filminspelning och fotas i studio!
Puss


Kommentarer
Postat av: B

Saknar dig!

2010-10-27 @ 12:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0