Winter wonderland

Ja, imorse vaknade vi till ett soligt men dock snöigt Stockholm... Huhu, att det aldrig slutar snöa? What's the problem liksom? Ehm... Vet att jag i tidigare inlägg har önskat att det ska snöa, och jovisst, det är ju mysigt att det snöar men det kan ju snöa på kvällen/natten då man INTE rör sig ute - oftast inte.. ;) Idag har jag och Laura ett enda mål - att INTE FRYSA. Vi har gått runt och klagat som bara den varje dag nu sen hon kom hit till Stockholm. Fyfan vad kallt alltså, men, fast vi är norrlänningar i grunden så ja, vi kan faktiskt också frysa. Det ni! Sen går det faktiskt inte heller att jämföra Haparanda och Stockholm, men det kan jag skriva om en annan gång. Hähä, nu blev ni allt nyfikna kan jag tänka mig, det var meningen.



Vi hade iallafall tänkt att dra oss till stan, om vi nu ens vill gå ut i detta snöiga väder. Riktigt mysväder idag med, tycker jag. Något ljusare ute iallafall, inte lika deppigt!

Skriver la mer ikväll :)
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0