Weeho!

Gårdagen var kanontrevlig! :) Det var endast Malou, Isabel, Dennis, Andreas och jag hos Malou, men det var kul ändå! Vi pratade en massa och smidde lite planer, hehe.. Ja, får se vad som händer i framtiden, ingen som vet ingen som vet... Tralala. Kvällen till ära så kollade vi på filmen Kommissarie Späck, den var helt okej men ganska så torr humor. Nog fick man sig några goda skratt iallafall :)



Idag har jag mest tagit det lugnt, träffat en bekant inne i City, gud så kul det var att ses Cina! Det måste vi verkligen göra om, vi har ju en massa saker att prata om! :)) Ikväll åker jag in till City återigen för att kolla en film med min väninna Isabel, vad det blir för film avslöjar jag inte (dock för att jag inte ens själv vet vad det blir), alltså en överraskning! Hähä.

Ha en trevlig lördagskväll alla, även ni nattsuddare!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0