Confusing therapy...

Vad vill du säga när allting är sagt
vad vill du känna när någon tagit din makt

Man är kluven, mitt itu. Känns som att världen har försvunnit under ens fötter, vart har den tagit vägen?
Man trevar i ett fullkomligt mörker efter svaren, men om man inte finner dem? Hur gör man då?
Som människa, att bli så otroligt kränkt och sårad, hur står man till svars för det? Ingen vet.
Vissa människor har en förmåga att sänka andra, att trycka ner dem, de människorna skall
man inte umgås med, de är riktiga energislukare.

"Det är som en flaska gift som plötsligt gått sönder inom en och
det är bara att konstatera att nedräkningen har börjat"..

Tiden går. Livet går vidare. Men ändå känns det som att något fattas, men vad är det som fattas?
Jag kommer inte på vad det är som saknas, man känner saknad det gör man, och man vet varför,
man är ca 140 mil bort ifrån de personer man älskar. Det är förståeligt att man känner saknad då.
Snart får jag träffa alla mina underbara vänner, och min fina familj. Då blir jag hel igen. <3
*Miss you all*
Ni vet vilka Ni är..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0