The way

Dear, read betweeen the lines.

Vaknade idag till ett regningt Stockholm.. Dystert väder, uscha. Får la ta och pigga upp sig med något, kanske tar och städar lite eller sätter sig och läser en bok, why not. Jag kanske tar mig en springrunda på Stinas motionsband, det tror jag att jag ska göra! Ids inte gå ut i regnet och springa nu, uscha nej. Det är kallt...blä!
Får se vad dagen bjuder mer på. Vi försöker förbrilt få tag i min morbror men utan några framgångar dock, människan har en mobiltelefon men bär den aldrig med sig, lyckat alltså... Vi går nog till Sickla, det vill jag iallafall, då kan jag visa den ubersnygga jackan jag sett där till min kära mor och blinka lite smått och diskret med mina fina ögon, som hon kallar dem, så kanske det blir en till jacka? Vem vet, hihi! ;)

Jag förstår att det tas en grogg ibland i det svenska vemodet, man tar nått så man törs nått" - Lars Winnerbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0