Skitväder.

Don't worry about people in your past, there's a reason why they did'nt make it to you future.

Ja, lång dag igår. Blandade känslor. Usch. Men nu är det bättre. Vaknade i ett regnigt Stockholm. Kände ingen vidare lust att stiga upp pga vädret och huvudvärk men tillslut tog jag mig upp ur sängen och gick och duschade. Blä, sånt här väder borde förbjudas. Fast man egentligen inte är deppig så blir man fan det. Nej, idag isolerar jag mig hemma, skall inte gå ut, never ever. Fast det skulle faktiskt vara skönt att gå ut i regnet, kanske ta en joggingtur. Why not. Får överväga saken. Tror nog ändå att jag stannar inomhus, jag fryser så otroligt mycket!

What to do, what to do... Ljudet på datorn fungerar inte, seriöst. Jag får damp snart. Jag vill lyssna på musik men såklart så funkar skiten inte, gah... Har kollat igenom all, kontakter är i och alla usb-grejjer sitter på plats, men helvetes skiten fungerar ändå inte. Nu struntar jag i det här. Får sätta mig själv och sjunga i något hörn.

GAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0