Underbart väder!

Ett avslutat kapitel..

Jättehärligt väder ute idag, vaknat tidigt. Skönt. :) Solen skiner, klarblå himmel och ungefär +5 grader. Det ser faktiskt varmare ut ute än vad det verkligen är, men man kan ju nästan tro att det är mitt i sommaren nu, när man kollar ut i varje fall. Jag hörde att det hade kommit lite snö i Happytown, uscha! Det har det inte kommit här än men det kommer väl vilken dag som helst, *hoppas inte*.. Igår var jag, mamma och Kristina ute vid Hagaparken, var och kollade på jättefina och exotiska fjärilar i Fjärilshuset osv. Närmre kvällen tog vi alla tre en shoppingrunda på Nacka Forum. Sen var det la middag hemma hos Johnsons, och därefter, hehe, drog jag med min kära mamma till stan där vi träffade min väninna Delphine! Det var otroligt trevligt.

Foto: Anna Aava
Foto: Anna Aava

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, vi skall få finbesök iallafall! Det ser jag fram emot. :) Har varit på jakt efter en jacka nu i två dagar, den finns ingenstans i storlek S, att det skall vara så jävla svårt att hitta en jacka i Sthlm. Blir galen snart!!

Idag har jag tänkt fortsätta jakten - fast på Internet!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0