Tisdag

Sista dagen i november idag då. Oj jisses vad tiden går snabbt, heeelt galet.. Gårdagen var mysig :) Vi, jag och Laura, var runt och sprang på stan, träffade Linnéa och Jesper innan de flög vidare till Luleå och sen Linn en sväng. Trevlig dag :) Men dock stressig... Laura upptäckte att hon skulle åka hem idag tisdag, när hon egentligen trodde att hon skulle åka hem imorgon. Men icke sa nicke. Kvällen till ära så hade vi lite spa. Fixade naglar, gjorde ansiktsmask osv, riktigt mysigt :)

Foto: Anna Aava

Däremot var det mindre mysigt när klockan ringde AStidigt imorse.. GAH :( Vi var i Arlanda väldigt tidigt imorse, stressade som vanligt.. Men bättre det än att missa flyget liksom. Så jag vinkade av Laura innan jag åkte in till City igen, där jag träffade både Delphine och Isabel! Har inte sett dem på länge, så det var ett kärt återseende!

Ikväll var jag igen på Kulturama och agerade modell för Anna, finfina bilder blev det :)

Nu sova!
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0