The big city!

Haha, har varit så otroligt komiskt idag att se mamma i storstaden och hantera all stress.. Det var ju heelt helt otroligt hur hon stressade. Herrejistanes! Hon for med alla människor som man alltid ser springa här i Stockholm, när jag frågade henne varför hon halvsprang så såg hon ut som ett frågetecken, hon märkte inte det själv. Huhu. Men vi överlevde, eller rättare sagt hon överlevde! Vi var och strosade på stan, sen gick vi och käkade lite mat i Kungshallen vid Hötorget, det var mysigt! :) Under kvällskvisten var vi på Kulturama jag och mamma där vi träffade Anna. Hon tog åter igen lite bilder på mig, nu med lite dramatiska inlägg, najsnajs! Längtar efter att få se dessa bilder :)



Morgondagen vet jag inte riktigt vad som händer! Får se, tänkte ta mig en joggingrunda iallafall på morgonen! Tror inte min mamma är så sugen på att hänga med men kan kanske ta en powerwalk med henne som uppvärmning..

Hoppas Ni alla haft en bra dag :) Det har jag iallafall!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0