Tankeställare..

Do you really believe that I can rise again?

Gårdagen var otroligt rolig och spännande men väldigt intensiv.. Sov jättelänge imorse, gud så skönt! Även med en avstängd mobil, det skall jag fortsättningsvis också göra, alltid stänga av mobilen när jag sover. Om några timmar skall jag och min mamma ut på stan och göra Stockholm osäkert. Skall fixa ett SL-kort åt min mor så vi kan utforska City lite! Just nu läser jag en bok av Jon Jefferson Klingberg som heter Jag tror vi behöver prata faktiskt. En jättebra bok om livet i allmänhet, relationer, vänskap och skilsmässor. Den rekommenderar jag starkt till er alla därute. :)


Student 2010

Idag måste jag försöka dra med mamma på någon affär, funderar på om vi skall gå förbi NK, sen vill jag gärna strosa i Gamla stan och gå på något mysigt litet fik och bara prata och köpa något varmt att dricka! Eftersom det är relativt varmt ute, +5 grader så tycker jag att vi skall röra på oss idag istället för att åka runt i buss och tunnelbana hela tiden. Så, nu när jag känner till Stockholms innerstad bättre än vad jag gjort innan så tycker jag att det känns bra att kunna visa lite för min mamma - gående! Ikväll så skall jag ta med mamma till Kulturama, skall än en gång bli fotad av Anna, kulkul :)

Skriver mer ikväll :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0