Tänk fel om du vill, men tänk själv!

Har sovit urdåligt inatt, bläblä. Vaknade med en hemsk huvudvärk och en hemlängtan som gnager ända in i själen.. Usch vad jobbigt :( Och vädret utanför mitt fönster gör mig verkligen inte piggare heller. Det regnar och vi har +3 grader. Men regn, vafan? Det kunde väl ha snöat iallafall, är det för mycket begärt. Tydligen.. Hemma i Haparanda har vi iallafall snö på backen, snö <3 Hoppas dock att regnet avtar och att typ solen tittar fram, men som det ser ut nu på himlen så är det endast önsketänkande. Kommer nog inte att inträffa. Hade tänkt mig att ta en sväng förbi forum och söka glittrig ögonskugga, men får nog tänka över saken om det är värt att bli superblöt pga en ögonskugga, och mitt svar är såklart jakande. Det är det. Hmm. Får la se vad jag ska göra.

Foto: Anna Aava
Foto: Anna Aava

Ikväll är det party :) GK har glittertema kvällen till ära, och jag glittar vidare med mina fina stilettos! Naajsers.
Nu frulle och sen ut i det otroligt "vackra" vädret..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0