Sunshine!

Heeelt underbart väder ute idag :) Solen skiner, men ändå så är det kallt - skenet bedrar ... Men det gör då ingenting! Det är ju toppenväder jämfört med gårdagen, blä. Hela kvällen igår tränade jag! Zumba, gåband, olika fysövningar och sen till sist lite allmänt jox från intensivgympan jag brukade gå på varje tisdag när jag var hemma :) Det känns verkligen i kroppen idag, men gud så skönt! Jag älskar att ha träningsvärk, då vet man att man gjort något nyttigt och bra!



Idag skall jag och min mamma hoppa på pendeltåget mot Huddinge! Min morbror bor där, så vi skall hälsa på honom. Sen så har min kusins exfru hästar så dit skall vi också! Saknar hästarna i mitt liv så otroligt mycket så, nu får jag äntligen träffa hästar, är nästan värt att fälla en tår för :')

Nu fixa allt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0