Standing strong

I´ve been looking outside myself
trying to be somebody else
But everytime I got stuck - in the middle


Ljudet på datorn har varit ur funktion nu jättelänge, så jag tog mig friheten att försöka fixa problemet. Och hihi, fastän jag inte är det minsta teknisk så fixade jag! Yey, stolt över mig själv. Nu kan jag äntligen lyssna på musik vid datorn! Ur högtalarna hör man nu Sarah Dawn Finer, en helt underbar sångerska med en fantastisk röst och utstrålning. Har märkt att jag blir på jättebra humör av att sjunga. Helt otroligt hur man kan bli glad av det, bara sådär. Men såklart, jag älskar att sjunga, och har haft sången i hela mitt liv så, då är det väl en klarhet i varför jag blir glad. Jag är bra på att sjunga, och njuter av att sjunga. Helt klart, punkt slut. :)

Foto: Anna Aava
Foto: Anna Aava

Idag har jag gjort stan hela dagen med Isabel! Hihi, nog hade vi det skoj! Vi var runt på massor med affärer för att söka något som glittrar inför morgondagen, men jag följde bara med som smakråd eftersom jag har glitter här hemma :) Imorgon är det glittertema på GK, göta källare! Naajs, då blire party :)

Gårdagen tillbringade jag med Delphine, eftersom det var sista dagen för henne i Sthlm, hon kommer vara borta i ca 1 månad, så vi fikade lite och gick i affärer, det var trevligt! :)

Nu skall jag sätta mig med en kopp te och läsa en bok som jag läst över 100 gånger. Den heter 19 minuter och är skriven av Jodi Picoult. Jättebra bok. Alla, verkligen alla borde läsa den. Här nedan kan ni läsa vad den handlar om..

Sterling, New Hampshire, är en sömnig småstad där ingenting händer - tills ett blodigt våldsdåd tvingar dess invånare att vakna upp till en ny verklighet. Den sjuttonårige high school-eleven Peter Houghton skjuter ihjäl en lärare och nio av sina skolkamrater. I tragedins efterdyningar måste inte bara rättvisa skipas, många tvingas också skärskåda sin egen roll i det som hänt.

Ha en trevlig torsdagskväll alla!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0