Söndag eftermiddag, ja.

Lärdom är bra men erfarenhet är bättre.

Haha, skulle åka in till stan igår vid 18 tiden för att fika med Andreas och Linn på Café 60, sen så vid 20,00 anlände Dennis även dit så satt vi och snackade lite. Trevligt att träffa Dennis, det var ett bra tag sen. Han var bara och tittade förbi när vi hade Calle Flygares avslutnings"fest". Vi hade mycket, mycket att prata om. :) Vid 21 tiden började vi röra oss, Linn åkte dessvärre hem men det var jag och killarna. Vi åkte tunnelbana till t-centralen och vidare till Harry's. En pub typ, de hade inte ens något dansgolv. Så då ställde vi oss vid Black Jack istället. Hihi, det var ju skitskoj! Min nya hobby - skämt åsido (hoppas jag). Så ja, jag anlände hem vid klockan 06,00 idag, lite problem med kommunikationen där mellan t-bana och buss, kaos med andra ord. Fick ju fan vänta jättelänge, uscha! Men finally home så var jag ändå typ pigg, så låg och läste en bok i ca 1 timme, sen så måste jag ha somnat. Imorse när jag vaknade så var boken spårlöst försvunnen, men hihi, jag hittade den sen när jag bäddade sängen under kudden!


Inspelning av kortfilmen "Papercut".

Idag, senare, skall jag iväg till stan - igen! Till samma stället, Café 60, och ta en liten fika med Linn och Isabel. Tror det bara blir något varmt att dricka för min del. Känner mig inte så sugen på något i mat-/fikaväg för tillfället.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0