Snö, eller?!

It's a new world
It's a new start

När jag vaknade imorse och öppnade persiennerna så såg jag snö på marken, men inte var det då mycket de hade kommit. Jag hade ju hoppats att det skulle komma åtminstone så att det täckte både gårdar, vägar osv.. Men nej, några små plättar här och där, men hustaken är vita. Åh, vad tråkigt :( Jag vill ju ha snööööö! Blir så avundsjuk på de i Haparanda som har så mycket snö, jag vill hem.. Inte bara för snön, utan för mina nära och kära som man tänker på och saknar varje varje dag.. Miss you all <3


<3

Snart iväg till stan och uträtta några ärenden, sen vet jag inte direkt vad som händer. Började städa lite igår kväll så fortsätter nu innan jag åker in till stan. Ikväll blir det nog lugnt, får se ifall någon vill ses, annars chillar jag bara!

PUSS

Kommentarer
Postat av: elin

miss you to baby<3

2010-11-18 @ 21:26:08
Postat av: anigga

miss you tooo!! <3

2010-11-19 @ 19:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0