Säg ingenting till mig.

Efter en helt underbar vecka har min kära mor rest hem igen.. Jag har haft det riktigt trevlig när hon har varit här :) Har saknat henne så mycket.. Min far kunde dock inte följa med på grund av sitt jobb men jag hoppas båda kan komma ner och hälsa på mig snart igen! *blinkblink* Det var ett plågsamt förväl ikväll som jag tog av min mor, började gråta men det gör jag väl för det mesta nu för tiden, har väl blivit typ av en hobby nästan, shit alltså. Nej men herregud, så är väl livet! Man kan ju inte vara glad jämt ju ;) Ja fast det beror ju inte alltid på det heller, finns människor som kan såra en, djupt, djupt...

Under veckans gång har jag försökt visa så mycket av Stockholm som möjligt för min mor, men man kan ju inte visa allt liksom, Gamla stan får vi ta nästa gång! Hon har iallafall fått åka mycket buss och tunnelbana, det tyckte hon ju inte var särskilt kul men, en ny upplevelse, iallafall tunnelbanan! Hon blev ju riktigt bra på det de sista dagarna här, hejja mamma! Nej, inte är det lätt inte. Men jag är otroligt glad över att hon kom hit under höstlovet och umgicks med mig! Vi har gjort mycket, det har vi! Vi hann till och med att kratta löv på gården, det ni!!

Just hemkommen ifrån Engelen där min släkting, eller en släkt till släkten om man nu säger så, man kan väl kalla det avlägsen släkting eller bekant, äh whatever, ni förstår vad jag menar, Ricardo heter han och spelade där kvällen till ära, det var riktigt riktigt bra! :)


Foto: Anna Aava
Foto: Anna Aava

Nä, nu ger jag mig! Efter en låång dag så skall jag nu faktiskt sova tro det eller ej, är jättetrött.
Puss

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Snygg bild! <3

2010-11-12 @ 13:20:26
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0