Oohlalaa!

I can't change time, but time may change me..

GOSH vad bra Harry Potter & Dödsrelikerna del 1 är!! Var och såg den idag på Filmstaden Sergel med Isabel, och åh, den var så otroligt otroligt bra!! Jättebra variation i filmen mellan skratt och liksom allvar, toppen! :)) Eftersom de har gjort en hel bok till två filmer så var del 1, så kommer det ju såklart en del 2, dah. OCH, shit. Slutet var toppenspännande, längtar som en tok till nästa år då del 2 kommer på bio!!


Rosvik

Just nu sitter jag och lyssnar på Melissa Horn och bara chillar med ett glas vatten, wöw. Morgondagen får vi la se vad den bjuder på. Ska nog plugga lite körkortsteori, låter najs det. Snart får jag finbesök hit till Stockholm, det ser jag fram emot :) Jag är sååå rastlös,  jag ska gå och göra någon nytta, jag är jättepigg! Haha. Månne vad man ska göra. Ska nog städa lite, sen avsluta dagen med kaffe och en bra bok, det låter suveränt!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0