Onsdag!

VI HAR FÅTT SNÖÖ HÄR I STOCKHOLM! OCH DEN VERKAR LIGGA KVAR PÅ BACKEN, YEEAH! :) Så otroligt mysigt! Fast gårdagen var ju väldigt hemsk, alltså med tanke på isbanan på vägarna. Och isen är fortfarande kvar så det är jäkligt underhalt. Och så går jag här och spatserar i mina högklackade skor, attans alltså, man bryter något snart! Men som det sägs om man vill vara fin får man lida pin! Idag har jag varit på vift hela dagen, ordnat en massa saker och så vidare. Var förbi och mötte Isabel på T-centralen innan hon åkte med tåget i Örebro! Var och vinkade av henne och avnjöt därefter en god glass från McDonlads, en flurry toblerone, det var rätt så gott faktiskt, fast orkade inte äta upp hela. Rätt så mäktig var den.



Köpte en ny bok idag, Svart stig, skriven av Åsa Larsson. Hon som även skrivit den bok som blivit väldigt populär på film, ingen mindre än Solstorm där Sveriges snyggaste skådespelare (Mikael P.) agerade en läskig typ. Har läst böcker innan som hon skrivit och det är superspännande. Utspelar sig i Kiruna, nästan hemma! Iallafall i Norrbotten, så jag kände att jag var tvungen att köpa en till bok skriven av henne, nu har jag alla hon skrivit, oops. Måste skriva manus också, brainstorming!

Imorgon anländer min barndomsvän Laura hit till Stockholm för att stå ut med mig i en hel vecka :) Vad kul! Vi kommer att ha så mycket att göra eftersom hon aldrig har varit här. Skall åka ut till Arlanda och möta henne vid 12 tiden, så innan det skall jag springa en massa ärenden så måste in till City vid 8 tiden, då när rusningstrafiken är som värst. Nu sitter jag framför datorn med Smilla som äter tacoschips här bredvid mig och skall snart hoppa i sängen eftersom jag är så otroligt trött. Om jag orkar skall jag vara uppe till klockan 22, eftersom 21 börjar det en serie som heter Maria Wern, kriminalserie. Hoppas mina ögon hålls öppna till det, jag tvivlar dock..

Måste vara pigg inför morgondagen så, jag satsar nog på att sova!
Godnattkyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0