Oh holy...

Haha, vaknade klockan 12 idag?! Har sovit hela 13 timmar - välbehövliga 13 timmar, herregud! En härlig skönhetssömn blev det, en alldeles underbar skönhetssömn. Jag känner mig som en ny människa, helt otroligt :) Det var skönt att få soova. Idag är det dis ute, dimma typ, ser ut som att det regnar men det gör det inte, är bara allmänt fuktigt. Och så har vi -1 grad, blä. Uäk, kan det seriöst inte komma snö, det är ju antingen halt eller slask här, ingen snö.. Det snöar men är borta lika fort som det har kommit liksom. Så ska det ju inte vara :( ..
Längtar efter snön, det blir betydligt ljusare ute då, mycket mer myskänsla. Tycker synd om alla barnen här nere som seriöst inte har någon snö att leka med ?! Det är ju bara så grymt ...


Foto: Anna Aava

IDAG :) HIHI ska jag gå på bio med Isabel! Vi ska se NYA HARRY POTTER - filmen FÖRHANDSVISNING PÅ BIO!
OHLALALAA... Såå, bion går i eftermiddag så innan det tänkte jag hinna med några superviktiga ärenden på stan, så bäst att jag sätter på ett kål nu, skall träffa Isa 14,30 utanför Sergelbion.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0