Mörkret faller..

Efter en lång dag så sätter jag mig äntligen ner utan att ha något måste att göra. Har varit på Nacka forum med släkten och kollat runt där, sen åkte jag hem och började städa, samtidigt som jag kokade potatis. Oh gosh. Haha, jag sabbade iallafall inget, potatisarna smakade guld och det är så rent så att man skulle kunna slicka golven här. Uppdraget slutfört! :)

Snart skall jag dock iväg ut i kylan och mörkret som lägger sig som ett täcke över vackra Stockholm, usch. Tack till den som uppfann gatubelysningen, annars skulle jag inte våga röra mig här i området, det skulle vara becksvart annars.. Men klart, tur att det finns det nu, visserligen fungerar inte alla men de som fungerar lyser upp så att man ser vart man sätter fötterna iallafall, det är ju positivt :) Just nu är det då becksvart ute, med +2 grader, rätt så rimligt om det inte skulle blåsa så otroligt friska(KALLA) vindar, men visst, jag klarar mig. Nemas problemas hörrni, inte här!



Nu fixa mina naglar innan jag beger mig ut på ytterligare ett äventyr till stan!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0