Mmm..

Vad mätt jag är! :) Hihi. Fick specialmat idag igen, som alltid, eftersom jag inte äter rött kött som de andra. De åt renskav och mos, men då istället för renskav fick jag lax, i love it :) Nami nami. Det var superdupergott och efter att ha sprungit runt hela dagen så satt det perfekt med lite tidigare middag faktiskt. Nu kvällen till ära skall jag gå med min kära mamsing och Kristina på bio :) Vi ska se Till det som är vackert, en ny svensk film som bland annat Samuel Fröler medverkar i. Jag kommer själv ihåg honom, Samuel, från TV-serien som gick på SVT1 när jag var mindre, Skärgårdsdoktorn, som jag fortfarande är helt beroende av. Tror nog att den filmen är värd att se. Får hoppas på det iallafall :) Så den börjar 18,45 ikväll, så vi ska nog börja åka in till stan om ett tag!

Här nedan ser ni en bild på mig och Delphine från Göta Källare, you go girl!



Skriver mer ikväll, då kan ni väl t.o.m få en kort recension om filmen! Håll nu tummarna för att den är bra!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0