Mjölk&jobbjakt

Sitter just nu framför datorn och söker olika filmjobb, två castings och ett statistjobb har jag fått hittills! Det går bra för mig, yoooh :) Najs, slipper man oroa sig för att bara sitta hemma och tråka, man får något roligt att göra! Filmcafe.se, är otroligt bra sida för de som vill jobba med film, både framför och bakom kameran, men även för olika genrer (sminköser, dansare, yrkesgrupper m.m) Den rekommenderar jag starkt för er alla där ute som har ett brinnande intresse för något av de jag skrev nu, det finns även mkt mkt mer. Gå och kika på den sidan vetja!

Imorgon skall jag och Isabel gå och på bio och se den nya Harry Potter-filmen! Äåå. Häärligt värre alltså :) Det ser jag fram emot. Spännande ju! OCH just ikväll bestämde sig Swedbank att bara lägga ner allt, vad i h-vete är det som händer?! Ända sen kl 15,00 idag så har allt med Swedbank att göra varit ur funktion och så är det fortfarande. Jag skulle försöka vara smidig här och fylla på min mobil via min internetbank men nej såklart så funkar det inte när jag skall göra något. Fick smått med damp där alltså. Inte så lite för den delen heller... Nu är jag betydligt mycket lugnare iallafall, men gosh. Upprörd blev man.

Foto: Anna Aava

För att jag nu skall lugna ner mig efter mitt lilla utbrott så sätter jag mig och sjunger ett tag innan jag hoppar in i duschen. Sen är det dags för min skönhetssömn!

Puss

Kommentarer
Postat av: caroline

Fan vad snygg tjej! :D

2010-11-17 @ 07:34:25
Postat av: Beatrice

Massa folk som ska till kalix o kolla på den. Ha det så kul! :)

2010-11-17 @ 11:50:19
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0