It's friday!

Yeah, igår anlände då min barndomsväninna Laura till Estocolmo för en veckas semester här! Det ska la bli skoj att få visa henne Sthlm eftersom hon inte har varit här förut :) Igår var det "snöstorm" som de kallar det här.. Nästan skrattretande, lite blåsigt och så snöade det, hm jovisst. De vet då inte vad snöstorm är. Men iallafall. Lauras flyg var försenat så jag satt och oroade mig på Arlanda i väntan på henne. När hon väl anlände till Arlanda så väntade vi på hennes väska som vägde typ 10 ton, kära vännen vad har du i den? Tegelsten? Haha. Typ. Vi låste in hennes bigbautaväska inne på T-centralen och sen åkte vi med tunnelbanan till hötorget där vi åt i Kungshallen, king! Det var la gott. :) Efteråt så åkte vi hem.. Kvällen till ära så fick Laura hänga med mig på en casting på en bar som hölls på engelska, vi båda satt som två frågetecken eftersom vi var så otroligt trötta båda två och musiken var så otroligt hög. Men jag tror budskapet gick fram iallafall, nu får vi se om jag får rollen! :)



Idag: Linnea & Jesper anländer till Sthlm, skall träffa dem på stan senare hoppas jag! Plus att Carro och Jeanette också är i Sthlm så skall träffa dem med, och sen skall vi shoppa järnet :) HIHI. Så, idag skall vi göra Sthlm - FÖR HELA SLANTEN! Ikväll skall vi på äventyr *spännande*..

Ha en bra dag!
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0