Glitter!

Woho, nog var det rätt så skönt drag på dansgolvet igår på Göta Källare. :) Härligt värre alltså! Fast vissa personer hade man ju helst inte velat träffa. Uscha. Ääh, det är bra att det finns så bra vakter och poliser här i Stockholm så att man känner sig trygg, hihi! Började kvällen hos Isabel. Jag åkte dit så jag var vid ca 20,00. Hon fixade sig och så tog vi bussen till t-banan där vi åkte med gröna linjen till Medborgarplatsen. Och tada, så var vi redan framme. Eftersom Göta Källare är just vid tunnelbaneuppgången, praktiskt faktiskt! Det var jättebra musik igår! Åh, hihi :))

8 april

Idag skulle jag på en jobbintervju vid 14,00 men så blev det inte nej, icke sa nicke. Får komma överens om en ny tid nästa vecka kom vi överens om. Jag funderar faktiskt på att fara ut och springa nu, det är så otroligt friskt väder och solen tittar fram då och då. Rätt så mysigt väder faktiskt. Men ja, det är ju dock att man saknar sällskap, egentligen kan det också vara rätt så skönt att vara ensam men jag känner inte för att vara ensam just nu, jag vill ha någon bredvid mig när jag springer på de asfalterade vägarna här. Iallafall idag! :) Någon frivillig? Haha.. I don't think so. Ska senare idag in till stan och fika med Linn på Non Solo Bar. Det skall bli trevligt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0