Fredag

besviken.

Tjohej, då var det la fredag igen?! Gosh vad tiden springer iväg.. Skall snart ut på äventyr & besöka stan för att uträtta några ärenden. Min mage tar död på mig. Aj vad jag har ont :( Men nu får man härda, herrejistanes, man är väl ändå inte klen. Nej, icke sa nicke. Stoppar i mig lite värktabletter, sen är jag på banan igen! Det är typ jäkligt kallt ute, och jag fryser t.o.m här inne, vad är det här för något?! GAH. Äh, möt dagen med ett leende, ofc.

Foto: Anna Aava
Foto: Anna Aava

Ikväll skall några stycken från Calle Flygare till Malou för att ha filmkväll, vi ska se på Kommissarie Späck där vår lärare Johan Hedenberg medverkar, hihi, skall bli trevligt :) Nä nu aktivera sig!

Önskar er alla en fin & trevlig fredag!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken vacker närbild på dig

2010-11-19 @ 22:59:09
URL: http://jessicut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0