Filminspelning!

Idag har jag tillbringat dagen på Barnhusgatan 12, på en krog som heter Le Bon Palais - mycket trevligt ställe faktiskt! :) Idag agerade jag statist för första gången, och ja, det var ju också en upplevelse men en rätt så långtråkig upplevelse med tanke på att vi höll på att spela in från 9,30 till 17,30 med en timmes lunch men tur så var det många trevliga prickar där som man bekantade sig med! Jag skulle föreställa nattklubbsbesökare och jag lyckades rätt så bra med det, hehe.. Även min kära kollega Andreas var där och agerade statist, blev som en överraskning för mig att han också skulle dit! Det var la skoj att känna någon där! :) 


Studentbal 2010

 Är totalt slut efter flera timmars agerande. Måste sova så jag orkar med morgondagen också som kommer vara rätt så intensiv! Har mycket på schemat, och hoppas att jag vågar gå ut! När jag åkte hem ikväll så var det som en isbana på vägarna här i Stockholm! Herrejistanes vad halt det var ute, ojoj! Kände mig som bambi på hal is med mina höga klackar... Men men, jag överlevde utan några skråmor!

Nu soova, night!
KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0