Bad hair day...

...Kan man LUGNT säga, fyfan vilket väder det var idag! Snöblandat regn typ hela dagen, fast ibland så kom det faktiskt riktiga snöflingor också. Storm utan dess like och slask överallt, usch och fy för detta väder!! I hate it. Svinigt kallt dessutom :( Glad för att jag är inne i värmen nu men har varit och rännt på stan hela dagen så.. Tur att vissa affärer är anknytna till varandra så att man kan vara inomhus så mycket som möjligt, annars vore det ju så b så att man inte ens skulle kunnat röra på sig alls idag på stan, nej usch. Hoppas på bättre väder imorgon! Enligt min mobil så kommer det att vara sol imorgon men växlad monlnighet men ajja, det får man ju se, tror inte på min mobil och dess väderuppdateringar. En dag så skulle det vara strålande solsken och klarblå himmel och istället så regnade det hela dagen.. Hm.. WIERD.



Kvällen till ära så ringde Delphine och frågade ifall jag ville komma med på bio - helt spontant och ja, jag var ju redan på stan så jag svarade ja! Vi gick och kollade Due date på Sergelbion vid Hötorget, hahah vilken underbart rolig film :) Helt crazy! Den rekommenderar jag starkt till er alla som skulle behöva sig ett gott skratt och annat att tänka på! Får la se vad morgondagen bjuder på.. Delphine har sin sista dag i Sthlm imorgon så skall försöka träffa henne över en fika iallafall, och ja, sen skall jag nog till frisören och fixa håret, naajsers :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0