UNDERBART väder!

Då har jag blivit sjuk - IGEN, hur fan lyckas jag ?! Nu har jag lite feber tror jag (?) , typ ont i skallen, halsen och snorar ihjäl mig, otroligt givande helg..not. Jag som ville till min älskling idag men fan, jag måste skynda mig med körkortet nu så att jag kan ta mig dit och tillbaka på egen hand! Hurry up :)
Ikväll ska jag bara CHILLA. Kolla en film, vila, kurera mig.. Jag vill inte vara sjuk, jag hatar att vara sjuk :/ 
Speciellt när man är det så jäkla ofta också.. Men peppar peppar, jag kanske blir frisk snabbt! Man ska vara positiv, det blir lättare då!

I Onsdags så var det Hårshow på Folkets Hus, det gick jättebra och det var grymt kul :) Jag gick till Platina efter 09.00 och fixade hår + smink, sen gick jag till skolan och höll en redovisning om Barcelona (hehe), sen var det t-school träning. Efter t-school så ringde Linda och frågade ifall jag var färdig inför kvällen, och eftersom att jag var det så ville hon fota mig, så vi var på torget i nästan 1½ timma, Milla var också med. :) Jag bar kläder från MH, leggings och en vit/svart-randig t-shirt, vita skor från Skopunkten i strlk 35, päls och en bröllopsklänning från HoppeTossa i Torneå.

Så vackert väder det var/är idag.. :) Man har ju bara lust att sätta sig och sola på balkongen, men vet inte om jag vågar sitta ute, kanske om jag isolerar mig med värsta vinterkläderna! DÅ vågar jag nog sätta mig där en stund. Det blir ju så varmt också på eftermiddagen, då solen värmer som bäst, och så är det perfekt när vår balkong är placerad just där den är, eftermiddagssolen är alltid vid vår balkong :)



Fotograf: Linda Brännvall

Over & Out.
Trackback

RSS 2.0