Söndag

Och jag är fortfarande sjuk, febern kommer och går.. Helt wierd. Idag har man dock lite ångest hur man nu i helvete ska hinna med allt innan balen, mycket mycket att göra nu... =( Men, det fixar sig nog!

Ska börja göra hemmaprov i samhälls ikväll om jag orkar, det är ganska så mycket man måste skriva i det också.. Vill få bra resultat i det, verkligen. Ska anstränga mig till max nu i slutet, slutspurten är ju den som är jobbigast och som kräver mest energi sägs det, och jag börjar förstå det jag också.. Bara att orka nu de sista, sen är det balen och studentvecka och sen studenten den 11 juni, längtar! Snart är balklänningen klar, så spännande att få se hur den ser ut.. Sömmerskan är så duktig så jag är inte ett dugg nervös!

NU vill jag faktist träna :( Man får värsta abstinensen när man inte kan röra på sig, direkt om jag anstränger mig så måste jag ta min astamedicin .. haha, förjävligt. Ska nog börja ta mina allergitabletter nu också, HATA POLLEN.

Smakprov från Hårshowen i onsdags!

Karin & Beatrice, Kläder från ModeHuset


Karin, Brudklänning från HoppeTossa

Nu ska jag sätta mig och dricka lite te, sen skriva en dagordning för dagens möten i stallet.

Over & Out




Trackback

RSS 2.0