Helgen!

Imorse hade jag stalljour + kurs. Har även hoppat min Fiolio för Sary Karanouch ihelgen, det gick jättebra :) ÄR S U P E R N Ö J D, Fio var så otroligt duktig trots det varma vädret. (Bilder kommer!) Vi hoppade ute och det var ungefär 26 grader och stekande sol, mys men det var JÄKLIGT varmt och rida.. Supernöjd alltså efter helgens resultat, Fio har även tappat lite vikt också, det hurrar vi för! :) * Hurra Hurra Hurra * ..

Men dock, idag, så flög jag av.. Men det var helt och hållet mitt eget fel, nu har jag ont i ryggen.. Fick en akut tid till röntgen i veckan, det strålar från nacken ända ner till svanskotan direkt jag bara andas.. Kämpigt, men inte klagar man .. :) Det kunde ju ha gått mycket värre..


Jag & Fio <3

Nu ska jag faktist sova, är totalt slut efter den händelserika dagen..
Funderar dock på hur jag egentligen ska sova inatt, kan nästan inte ens sitta och verkligen
inte ligga ner .. Jag får klura ut ngt bra!

G'night!
Trackback

RSS 2.0