Fest!

Igår hade vi Ensemble B fest, alltså fest med den bästa ensemblegruppen EVER! Det var otroligt kul. Först var vi hos Linnea och Jesper i deras nya lya, hade lite förfest och beställde mat :) Sen gick vi till Umppari, Torneå, för er som inte vet att vi var och festade i ett ANNAT LAND igår, wow vad häftigt - not .. Det var bra drag på umppari, lite för bra tror jag eftersom det typ var slagsmål hela tiden, med dock så deltog jag inte i något..
Ja, sen försökte vi få skjuts till Haparanda, Sverige, igen men det misslyckades, så vi fick gå. Det gör inte så mycket men jag hade SKITONT i mina fötter för att folk hade TRAMPAT på mina fötter hela tiden :( Både med klack och utan.. Ajaj. Men ja, så gick vi hem, jag peeder, anton och elin, jag dock barfota. Jäkligt kallt på asfalten men hellre det än blödande skavsår..


Ensemble B!

Nu ska jag bara sitta och chilla lite, kanske kolla en film med min kära mor :)
Over & Out!
Trackback

RSS 2.0