Sjukligt beteende!

Det är vad man kan kalla hela den här grejjen, att det aldrig får ett slut heller..

Sitter här och renskriver geografi inför provet, lite repetition. huhu, mitt huvud känns som att det väger 10 ton.. Jag har typ feber, men ska ändå fara till skolan och skriva prov imorgon, good luck säger jag bara..


Karin & Fio, 6 februari



Nu ska jag fortsätta plugga, man kan typ ändå inte sova för att man antingen drömmer mardrömmar nu när jag har lite feber eller så hostar man ihjäl sig, så jag kan faktist sitta uppe och plugga hela natten, fast ska försöka sova lite iallafall. Egentligen borde jag vara hemma imorgon, men fan jag orkar inte ha så mycket rester så lika att göra bort provet direkt. Jag fick en tid till Vårdcentralen här i Haparanda klockan 10.00 imorgon, återstår nu att se ifall man får någon penicillin eller om man måste gå runt och hosta upp lungorna..

Bjuder på en superduperhärlig bild ifrån februarimånad då jag och hanna var ute och plumsade med Fio och Thelia i djupsnön, fotograf var Linda Brännvall. :)

Skriver mer imorgon då jag vet mer om allt, just nu är det endast plugg som snurrar runt i min hjärna.
Sov gott alla.

Trackback

RSS 2.0