Sjuker

Ja, då var man ju sjuk då - igen. Men inte hänger jag läpp över det inte! Nog för att jag har ont men det är ju så det är. Idag har jag och t-school band varit i Pullinkki, jag åkte ingenting eftersom jag typ har halsfluss eller något liknande, jag chillade lite och åkte madrass typ tre gånger sen pallade inte min hals mera. Vi betalade ändå med t-school kassan så det var ett gratis besök i Svanstein.


Bild från UF-galan på Westernfarm.


Imorgon ska jag prova balklänning, I'm soooo excited!! :) Hihi* Sen iväg till IKANO-huset eftersom vi har barnridning där, mellan klockan 11 och 14, kom gärna :) Det är väl typ fler aktiviteter där också, men i nuläget så vet jag bara att vi ska vara där ifrån stallet. Sen ska jag iväg och rida kurs för Sary vid 17-tiden, kulkul :) Får typ missbruka min astmamedicin men de har jag gjort hela dagen så det spelar ingen roll! På kvällen så är det Earth Hour på Café Maya så hade tänkt gå och checka läget där, mysa lite med värmeljus! Troligtvis efter denna mysstund så blir det utgång.. :) MEN DOCK, får se hur jag mår imorgon.

Nu sova!
Trackback

RSS 2.0