Obehagligt..

Jäkligt obehagligt. Hur kan man göra något sånt här.
Man är ju fan inte frisk när man skriver sånt där.

Har varit helt drogad hela dagen ;o Har sovit exakt hela dagen, vaknat och tagit medicin, men sen började jag må så jävla illa av den där medicinen.. Trodde att jag skulle spy så jag gick och typ, satte mig framför teven ett tag, sen blev jag helt yr osv. Det var lite läskigt. Kunde inte ringa någon heller för att min röst var helt borta igen, så det var bara att gilla läget. Men jag förstod ju att det var biverkningarna, men det var ju inte så trevligt. Men det var skönt att få vara hemma och vila hela dagen, jag behövde det..

<3
Karin & Jessica, Luleåkalaset 2009 <3

Funderar på att vara hemma från skolan imorgon också, jag missar ett prov men det kan jag göra direkt på måndagen efter lovet så.. Det är chill. Just nu sitter jag och kollar på kläder, både nelly.com och bubbleroom har jättejättejättefina kläder som jag vill beställa.. Jag ska då fanimej göra det också, tycker jag är värd lite nya kläder nu när det börjar bli sommar och allt :) JIPPI, fan vad jag längtar till sommaren.
Idag började balträningen till studenten, tyvärr så var jag ju inte i skolan idag men efter lovet så ska jag och Simon också gå på den träningen. Vi ska dansa vals och cha cha, tur som fan att jag kan dansa båda de danserna! Skönt, mindre press där. :)


Nu känner jag att illamåendet börjar komma igen, ska sova nu tror jag så jag kanske orkar till skolan imorgon.
Puss&Kram
Trackback

RSS 2.0