Morgonpigg!

Idag studsade jag upp ur sängen, ser verkligen fram emot att fara på Boden-mässan med min kära väninna och trogne kompanjon Maria idag! :) Jag ska packa det sista, och sen så går det ungefär en timme till att tvångstanka allt som man tror sig ha glömt.. Men det fixar sig! :)


Jag drömde typ en sjuk dröm inatt. Inte för att jag typ sov länge men, jag hann ändå drömma! Jag drömde om att jag hade köpt en traktor, och att jag hade tagit initiativet till att börja ploga vägarna i Haparanda under vintern. Hmm.. Sen blev det typ värsta snökaoset och alla började klaga på mig eftersom jag inte hann ploga allt, Haparanda är ju ändå litet enligt dem. Jag kände mig så jävla frustrerad eftersom jag var ensam så var jag stressad till tusen.. Haha, gud så kul. Alla var jättesura och den dagen då jag slutade med det och sålde min röda traktor så var allt det där glömt... Wiiierd.




Jag bjuder på en bild från gårdagen då vi målade tyg till vår monter.
Eftersom vårt företag heter Creative Kid UF så måste man ju vara
kreativ, jag tycker vi lyckades rätt så bra! ;)



Då återstår bara att duscha, sminka & tvångstanka all packning!
Ha det så bra, jag återkommer till Haparanda på torsdag kväll.
Puss&Kram
Trackback

RSS 2.0