KURERA!

Ja, så var man ju såklart ut igår fast man mår piss, men vafan ... DET var värt det =) Jag hade skitkul och för någon timme så glömde jag bort att jag hade halsfluss och kände inte någon smärta så jag körde på för fullt. Det priset får man betala idag, har verkligen INGEN röst, är totalt slut och vill bara sovaaaa...



Beatrice & jag. Puss på dig <3


Helgen har varit delvis lugn, helt okej faktist :) Min älskling har varit här och hållt mig sällskap hela helgen! Mysigt värre. Vi har tagit det lugnt eftersom jag typ är sjuk , men inte för lugnt - huhu det orkar man ju inte med!
Men idag ska jag bara vila och plugga, har så mycket att plugga till i veckan, det är ju fan sjukligt.
Skulle egentligen rida kurs ihelgen, men jag kan inte pga halsflussen.. Kan typ inte andas nu när jag bara sitter ner, hur fan blir det då ifall jag anstränger mig - jag vill inte ens veta. Huhu. Så jag strök mig från kursen.




Puss&Kram
Trackback

RSS 2.0